sábado, 24 de noviembre de 2012

Thinking in Christmas time!!

Hola de nou!!

Encara que no ho creieu Nadal ja s'apropa... i aquesta per mi és la época on m'es utilitats se li poden trobar a les manualitats, ara que per a mi qualsevol raó és excusa....

Aquest any he provat d'organitzar-me i porto molts dies buscant idees per fer una de les coses què més m'agraden: el Calendari d'Advent.

En tinc un de fa temps que vaig fer de patchwork, però no era gaire infantil i ja n'estava cansada... A més no volia que fós gaire gran a casa no tinc on penjar-lo i que fós maco (almenys per mi, jeje).

De tot el que he remanat per internet, i improvisant algunes coses de darrera hora, així m'ha quedat...



La capseta de sota serà per possar el "detallet" que el Pare Noël deixi al David i l'Àlex cada nit, és una capsa de medicaments tallada i forrada amb feltre. Amb el guix que penja escriurem a la pissarra els dies que resten perque arrivi Nadal.

Aqui us ensenyo la part més elaborada, com m'agrada bordar!!! (Com no, aquí també trobeu botons!!! aquests són reciclats de roba vella, no n'hi cap d'igual però forma part del disseny)


Ara toca buscar 24 detallets o sorpresetes per els nens!! (24x2=48, buff!!! quina feinada!!)

Adéu

No hay comentarios:

Publicar un comentario