domingo, 10 de febrero de 2013

Màscares

Hola!!

Aquesta setmana ha estat mogudeta, molt-mogudeta, cada dia hem tingut  instruccions del Rei Carnestoltes (una diferent per cada escola) per el dia seguent...

Dimarts teniem aquesta "ordre" a l'escola del David:

Demà dimecres 6 cal que tots els nens i les nenes vinguin amb un antifaç a la cara... poseu-hi imaginació i juntament amb els vostres fills i filles ajudeu-los a fer un antifaç amb paper, purpurina, gomets, en forma de l’animal que li agradi, etc. 

Teóricament els nens ens ajudàven... però no sé perquè jo ja sabia que l'acabaria fent jo... jeje...

Ell em va ajudar a escollir l'animal, els colors i .... poca cosa més, de seguida es va cansar... i no m'estranya estàvem mooooolt cansats.

De fet es va adormir abans de tenir-la enllestida!!!

L'Àlex al veure-la, em va demanar una per ell, i fins ahir dissabte no li vaig poder fer. Ell també sabia el què volia: un ós panda.

Ara ja estàn les dues màscares acabades ... (no confiava que la del David aguantés tot un día d'escola, però sí i avui hem pogut fer les fotos!!! )

Us agraden?







Són molt senzilles de fer, només cal feltre, tissores, fil i agulla i un trosset de goma, la resta és fruit de la imaginació, jo ja en tinc unes quantes més que em ronden pel cap... ara falta trobar temps per fer-les.

Una abraçada!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario